Miele S 770 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele S 770 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wolverine1 15-09-2013
Geschreven voor: Miele S 770 rood

Ik schrijf deze review omdat mijn moeder deze stofzuiger gekocht heeft. Echter na 1 maand begon deze al herrie te maken, en uiteindelijk motor defect. Na opgestuurd te hebben, bleek er verkeerde/bouwstof te zijn opgezogen. Dus geen garantie. Onvoorstelbaar. Gewoon weer een zwak verhaal van Miele. Ik zelf heb ook een Miele gehad en ook hier was de motor defect en liet de service te wensen over. Sterker nog, waren ze ook niet thuis. Miele er is geen slechtere...dan denk je als consument iets meer te betalen voor kwaliteit. Nou mensen, niet kopen dit apparaat, gewoon een goedkopere die gaan nog langer mee en ben je gewoon goedkoper uit ook!

Wolverine1 17-09-2013

Miele komt dus met een zoals zij noemen een coulance regeling, hou op schei uit aub. Dit kost ons, dus de consument dus bijna 70 euro. Heb dus 10 euro bijgelegd en een Siemens gekocht die zeer goed uit de test kwam, te weten Siemens 2500 watt z3.0, ik ga zeker een review schrijven van deze Siemens, mocht deze net zo lang mee gaan als de Miele, daar zit je al gauw aan. Dan koop je dus voor het geld van een miele bijna 3 stofzuigers kaliber 3.0 van Siemens. Nou dat risico wil ik wel nemen. voor mij Nooit Nooit meer een Miele...wat een Butt-Service!!!!!

mooiscrabblewoord 12-09-2013
Geschreven voor: Miele S 770 rood

Dit is mijn 3e Miele sinds 1997. De tweede doet het nog en wordt nog gebruikt. Na het lezen van recensies op kieskeurig.nl heb ik besloten niet voor een goedkopere Bosch of siemens te gaan. Met name het ontzettende lawaai waarover men klaagde gaf voor mij de doorslag. Miele doet zijn naam eer aan. Er is geen betere. Deze versie heeft meer mogelijkheden dan mijn eerdere Mieles hadden. Allerlei standen voor tapijt, harde vloeren en gordijnen. Een handig hulpmiddel aan de stang om een accessoire aan te hangen. Aangezien ik die vaak gebruik voor de bank en de trap is het zo makkelijk dat je die aan de stang kunt hangen en niet iedere keer uit het klepje hoeft te halen. Prijs bij stofzuiger-shop/Ben van Dijk was scherp, werd snel geleverd en ik ben er bijzonder blij mee. Na 3 Mieles kan ik iedereen deze stofzuiger aanraden.